خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران

اگر به دنبال خرید مبل از تهران ،  از فروشگاه لوکس و گران قیمت مبل و یا خرید مستقیم کارخانه مبل تهران هستید میتوانید گروه مبلمان چهار ضلعی را جزو گزینه های خود قرار دهید.

یکی از دلایل گران بودن مبلمان قیمت بالای اجاره بهای فروشگاه هاست به همین دلیل ما واسطه و این موضوع را حذف کردیم و شما این امکان را دارید که مبلمان لوکس و گرانقیمت خود را با هزینه مناسب تر از کارخانه مبلمان چهارضلعی خریداری کنید.

خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران به تمام شهرها این امکان را میدهد که مبلمان خاص و منحصر به فرد خود را با کمترین و بهترین هزینه تهیه کنند. و این امکان را به شما میدهیم که از 10 سال ضمانت حرفه ای گروه ما بهره مند شوید.

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

خرید مبل شیک در تهران

برای خرید مبل شیک در تهران و یا وسایل مورد نیاز برای منزل معیارهایی را در نظر میگیریم که با رعایت این معیارها میتوانیم محیط خانه را به محیطی آرام و نوین و یا سنتی تبدیل کنیم و زندگی شیرینی را تجربه کنیم.

سبک مبل راحتی

سبک مبل راحتی و یا خرید مبل راحتی همیشه جزو دغدغه های زندگی روزمره ما بوده است این که چه مبلی بخریم؟ از کجا بخریم؟ آیا این مبل واقعا استانداد و راحت است؟ آیا از کیفیت خوبی برخورداد است؟ هر دفعه برای خرید مبل راحتی تمام این سوالات را در ذهنمان مرور میکنیم.

تولید مبل راحتی در چهارضلعی با گسترش انواع پارچه با کیفیت های عالی و بهترین چوب و رنگ دست ساز انتخاب مشتری و مدل های خاص و انحصاری تولید میشود و شما با خیال راحت میتوانید مبلمان چهارضلعی را یکی از بهترین انتخاب های خود قرار دهید.

سبک مبل استیل

بعضی از افراد عاشق محیط های سلطنتی و تشریفاتی هستند به خاطر همین برای دکوراسیون منزل خود به سراغ مبل های استیل میروند مبل های استیل جزو مبلمان گران قیمت با چوب بیشتر و با کیفیت تر  پارچه های گران قیمت تر تولید میشود و با طراحی خاص میتواند جلابخش منزل شما شود. قیمت مبل استیل بستگی به نوع چون و پارچه و رنگ انتخابی شما دارد.

سبک مبل کلاسیک

کلمه کلاسیک یعنی اصالت و سادگی و وقتی این کلمه را میشنویم ناخوداگاه به زیبایی و سادگی و اثر هنری فکر میکنیم. سبک کلاسیک در قرن 17 میلادی در فرانسه از هنر روم و یونان باستان الهام گرفته شد و امروزه جایگاه ویژه و خاصی در خانه های ما پیدا کرده است.

یکی از اصلی‌ترین خصوصیات این سبک پرطرفدار مبلمان نیمه استیل یا کلاسیک است. مبل کلاسیک دارای ظاهری اصیل، ظریف و زیبا است و بیشتر به اثر هنری شباهت دارد.

ویژگی‌های مبل کلاسیک

مبل کلاسیک تلفیقی از مبلمان راحتی و مبل استلی است و خیلی راحت توانسته در خانه های ایرانه راه پیدا کند.

ست مبلمان کلاسیک چند نفره است؟

مبل کلاسیک معمولا در ست های ۷ نفره و ۹ نفره تولید و عرضه می‌شود. ست ۷ نفره شامل ۱ کاناپه سه نفره و ۴ مبل تک نفره است و ست ۹ نفره شامل ۱ کاناپه سه نفره، ۴ مبل تک نفره و ۲ میزبان است. البته با توجه به متراژ محیطی که می‌خواهید برای آن مبل تهیه کنید ، می‌توانید تعداد بیشتری کاناپه و مبل تک نفره سفارش دهید تا ست مبلمان بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون منزلتان داشته باشد.

سبک مبل چستر

سبک مبل چستر ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد برای خرید مبلمان چستر نگران اندازه و ابعاد نباشید اگر فضای شما بزرگ باشد میتوانید از مبلمان چستر با دسته های ضخیم تر و سایز بزرگتر و اگر فضای کوچکی دارید میتوانید از مبل چستر با دسته های ظریف تر استفاده کنید. در مجموعه چهار ضلعی مبلمان چستر به دو شکل تولید میشود مبل چستر چرم طبیعی و مبلمان چستر پارچه ای شما با توجه به فضا و دکوراسیون منزل میتوانید مبلمان چستر انتخابی خود را با بهترین کیفیت به صورت انلاین سفارش دهید.

قیمت مبل جدید

برای قیمت مبل جدید شما با ید با توجه به فضا ابتدا انتخاب کنید که به چه مبلمانی نیاز دارید مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک، مبل سلطنتی و یا چستر و سپس به دنبال انتخاب نوع متریال بروید اینکه مبل شما از چه پارچه ای باشد از چه چئبی باشد که قیمت چوب و پارچه با توجه به کیفیت متفاوت است و بعد مدل مورد نظر را انتخاب کنید . مجموعه چهارضلعی با داشتن سابقه طراحی دکوراسیون شما را برای انتخاب بهتر یاری میکند.

 خرید مستقیم مبل از تولیدی یافت آباد

همانطور که میدانید برای خرید مبلمان از تهران یکی از بازارهای خیلی مهم بازار مبل یافت آباد است   اساژ ها، مغازه ها و نمایشگاه های زیادی که در یافت آباد وجود دارد، بسیاری از تولیدی ها در این بازار مبل مشغول به کار هستند که کار های این تولیدی ها در نمایشگاه های یافت آباد به فروش میرسند. شما میتوانید انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، ال و …. را به صورت مستقیم از تولیدی های مبل در یافت آباد خریداری کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی کرج

یکی  از بازارهای مبل بازار کرج خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران که بسیار معروف و پر رفت و آمد است بازار مبل کرج است کتولید کننده هایمبلمان بسیاری در این بازار مشغول هستند . ولی ما به شما پیشنهاد میدهیم از خرید آنلاین فورشگاه چهارضلعی استفاده کنید که با ارسال اختصاصی وسایل بهترین مبلمان را در منزل خود با ضمانت  ساله تجربه کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی مشهد
برای خرید مستقیم مبل از تولیدی مشهد میتوانید به مبلمان چهارضلعی واقع در برج آرمیتاژ مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه مشتریان برخوردار شوید.