تولیدی میز عسلی چوبی در مشهد
تولیدی میز عسلی چوبی در مشهد
یکی از پر رفت آمد ترین قسمت های خانه، اتاق پذیرایی و نشیمن است پس ظاهر و دکوراسیون آن بسیار مهم است و همچنین انتخاب وسایل تاثیر مهمی روی دید اول مهمان شما دارد. مثلا اگر پذیرایی فضای کمی داشته باشد باید وسایل طوری باشد که فضای مناسیب را هم برای پذیرایی و هم نشیمن داشته باشید.
بعد از انتخاب مبلمان چوبی و زیبا متناسب با دکوراسیون خرید یک میز عسلی ست مبلمان و یا فضای پذیرایی تاثیر بسزایی در چیدمان منزل دارد. برای خرید میز عسلی چوبی در مشهد و پیدا کردن تولیدی میز عسلی چوبی میتوانید از طریق شماره های تماس و یا فرم تماس با دفتر کارخانه در ارتباط باشید و سفارشتان را ثبت و در اولین فرصت با بهترین خدمات ارسال درب منزل دریافت کنید.

چطور میز جلومبلی مناسب انتخاب کنیم؟

وقتی سرویس مبلمان سفارش میدهید همزمان میتوانید میز جلو مبلی هم تهیه کنید. قابل ذکر است که شما در فروشگاه چهارضلعی هیچ محدودیتی در انتخاب مبلمان و یا میز جلو مبلی و تعداد مبلمان ندارید ما به سلیقه مشتری احترام میذاریم و اجازه میدهیم که ست منزل خودشان را در چهارضلعی بچینند و بعد به منزل منتقل کنند. شما در فروشگاه چهارضلعی میتوانید یک مبل تا چند مبل یک میز تا چند میز از مدل های مختلف کنار هم ست کنید.
پس با خیال آسوده با توجه به فضا و دکوراسیون منزل از فروشگاه چهارضلعی خرید کنید.

کاربرد میز جلو مبلی

تهیه میز جلومبلی در مشهد و یا خرید میز جلو مبلی میتوانند هدف های متفاوتی داشته باشد طبیعتا وقتی مبلی تهیه میکنید حتما باید میز عسلی هم تهیه کنید ، کوچک یا بزرگ بسته به میزان فضای منزل شما دارد که این میز علاوه بر نقش تزئین میتواند جای مناسب برای نگهداری وسایل و یا گذاشتن وسایل تزینی برای زیبا تر شدن فضای پذیرایی میباشد.

انواع میز جلو مبلی

میز عسلی گرد

اگر فضای منزل شما ساده و مینیمال است میتوانید از میز های گرد استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که اگر فضای پذیرایی شما کوچک است سراغ این میزها نروید.

تولیدی میز عسلی چوبی گرد
تولیدی میز عسلی چوبی گرد
  • میز جلو مبلی بیضی شکل

اگر شما نه سبک مینیمال و نه سبک‌های شلوغ را دوست دارید، میز جلو مبلی بیضی شکل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر خانه شما جمع‌وجور و کوچک است، استفاده از میز بیضی مناسب‌تر است، زیرا گوشه‌های گردی داشته و فضا را کمتر اشغال می‌کند.

  • میز عسلی مربع

میزهای مربعی بیشتر برای فضای بزرگ استفاده میشود و خیلی فانتزی هستند.

  • مستطیل شکل:

اگر به دنبال خرید میز جلو مبلی در مشهد هستید و می‌خواهید بهترین نوع آن را تهیه کنید، میز جلو مبلی مستطیلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا با تمامی سبک‌ها، هماهنگ است؛ این نوع میز برای هر متراژی مناسب است و به‌کار می‌رود.

سبک های میز عسلی

  • میز جلو مبلی استیل مشهد میز کلاسیک

اگر به دنبال تولیدی میز عسلی چوبی در مشهد برای میز عسلی کلاسیک هستید و مبلمان شما سلطتنتی و یا سبک کلاسیک است از میزهای عسلی کلاسیک میتوانید استفاده کنید.

  • میز عسلی روستیک

ترکیبی از میزهای کلاسیک و روستایی است. طرح‌های این نوع از میزها، بسیار ساده است و جنس صفحه آن‌ها از چوب بوده و ساختار بدنه هم از متریال‌های سبک صنعتی است.

 

  • میز جلومبلی مدرن

جدیدترین نوع میزهای جلو مبلی میز های جلومبلی مدرن را شامل می‌شود که برای تزئین فضاهای مدرن، خانه یا محل کار، بیشتر به‌کار می‌روند؛ پس اگر به دنبال سبک جدید و مدرنی از میز هستید، پیشنهاد ما انتخاب سبک مدرن برای خرید میز جلو مبلی در مشهد است؛ تنوع متریال در این سبک بیشتر است.

  • صنعتی

میز صنعتی از ترکیب چوب و فلز با یکدیگر تهیه می‌شود. ظاهر آن کاملا خشک و خشن است و برای محیط‌هایی بیشتر مناسب است که به رنگ تیره گرایش دارند.

میز جلو مبلی ارزان در مشهد

وقتی می‌خواهید برای خرید میز جلو مبلی در مشهد اقدام کنید، تنها هدف‌تان خرید میز جلو مبلی ارزان‌قیمت نباشد؛ زیرا نمی‌خواهید میزی را بخرید که استاندارد نباشد. میز استاندارد از مبل کناری، ۵ سانتی‌متر بلندتر است و به‌طورکلی، ارتفاع استاندارد آن، بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر است، بهتر است آن را رعایت کنید؛ زیرا عدم رعایت آن، می‌تواند در بلندمدت منجر به کمر درد شود.

تفاوت بین میز جلو مبلی و میز عسلی:

میز جلو مبلی یک میز بزرگ است که روبه‌روی بزرگ‌ترین کاناپه قرار می‌گیرد. لوازم اصلی مثل ظرف میوه، شیرینی، چیزهای دکوری، تزئینی و حتی سینی چای روی آن قرار می‌گیرد، اما میز عسلی کوچک است و هدف آن، کمک به برادر بزرگ‌تر خود یعنی میز جلو مبلی، جهت ارائه خدمات به مهمانان و صاحبانش است.

میز جلومبلی مدرن

تولیدی میز عسلی در مشهد

جلو مبلی در مشهد

خرید میزهای جلو مبلی یکی از چیزهایی است که در تمام مکانها مخصوصا منازل بکار می آید. از میزهای جلو مبلی برای نگهداری مواد غذایی، مجلات و سایر لوازم دکوری استفاده می شود.

جلو مبلی شیشه ای

میزهای جلو مبلی شیشه ای ظاهری شیک و زیبایی را به نمایش و شفافیت خاصی را به اتاق میدهد بنابراین حضور آنها در دکوراسیون جزء واجبات است.

  • قیمت میز عسلی جدید
  • میز عسلی چوبی کلاسیک
  • میز عسلی جدید و شیک
  • میز عسلی جدید چوبی
  • قیمت میز عسلی چوبی
  • میز عسلی تاشو ارزان قیمت