خرید آنلاین لوستر شیک
خرید آنلاین بهترین مدل های لوستر ، خرید آنلاین لوستر شیک

برای رفاه حال شما مشتریان عزیز امکان خرید آنلاین بهترین مدل های لوستر آویز و چراغ تزیینی پذیرایی، آشپزخانه، سقفی و لوستر دیواری در انواع چوبی، لوستر کریستالی و برنزی با قیمت مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه چهارضلعی فراهم شده است. شما خیلی راحت در فروشگاه آنلاین چهارضلعی میتوانید تمام دکوراسیون لازم برای پذیرایی و اتاق خواب رویایی تان را بپینید و با توجه به دیزاین اجرا شده لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای انتخاب یک لوستر شیک مناسب با دکوراسیون انتخابی شما میتوانید راهنمای خرید لوستر را مشاهده کنید :

خرید لوستر کریستالی

اگر فضای پذیرایی شما مجلل است و میخواهید پذیرایی شما پر زرق و برق و محسور کننده به نظر بیاید میتوانید از لوستر های کریستالی با توجه به بودجه تان استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که هنگام خرید لوستر کریستالی حتما ابعاد پذیرایی را در نظر بگیرید و مدلی را انتخاب کنید که متناسب با پذیرایی شما باشد.

خرید لوستر کریستالی

خرید لوستر برنزی

لوستر های برنزی از حبابها و شاخه هایی که جنس بدنه آنها زاماک است ساخته شده است که سطح این لوستر ها را با آبکاری از نوع آنتیک درجه یک میپوشانند تا خیال شما بابت اینکه رنگ آنها ثابت میماند راحت شود. گاهی این لوستر ها از نوع برنز با ابکاری طلایی و نقره ای ساخته میشوند . باید توجه داشته باشید که اینکه شاخه های لوستر رو به بالا است یا رو به پایین ، تعداد شاخه ها، ابعاد پذیرایی .

اگر منزل شما سبکی کلاسیک است میتواندی از این لوستر های مجلل استفاده کنید.

خرید لوستر مولکولی

اگر به دنبال یک فضای مدرن و زیبا هستید برای خرید آنلاین لوستر شیک میتوانید لوستر مولکولی را به انتخاب خود اضافه کنید. این لوستر ها علاوه بر ظاهر جذاب کارایی بالایی نیز دارند.  همانطور که از اسم آن مشخص است ظاهر این لوستر شبیه به مولکول است. ین سبک لوستر معمولاً از ترکیب شیشه و فلز ساخته می‌شود، چراغ‌‌‌‌های آویز مولکولی شکل مبتنی بر مجموعه‌ای از توپ ‌های ترکیبی و نورانی یا اشکال کروی هستند که به‌گونه‌ای کنار یکدیگر قرار گرفته اند که میتوانند تاریک ترین نقاط فضای داخلی را نیز روشنایی ببخشند.

از این لوستر های میتوانید در فضاهای پذیرایی، آشپزخانه، ناهار خوری، راهرو، هتل ها، بوتیک و رستوران ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که قیمت لوستر مولکولی بر اساس جنس بدنه ، ابعاد، تعداد حباب ها محاسبه میشود.

لوستر مولکولی
لوستر مولکولی

خرید لوستر روستیک

لوستر روستیک یا روستایی از مواد طبیعی مثل چوب و آهن و فلز با رنگ های گرم و خاکی استفاده میشود . استفاده از این لوستر ها فضا را دنج و صمیمی و محیط آرام و صمیمی را برای کاربر ایجاد میکند. اگر از این لوستر ها را برای فضای خود در نظر گرفتید، حتما از آجر و شمع در طراحی دکوراسیون خود بهره ببرید تا بتوانید خرید آنلاین لوستر شیک فضایی زیبا و دلنشین در منزل خود خلق کنید.  از این سبک لوستر میتوانید هم در دکوراسیون و طراحی داخلی سنتی و هم دکوراسیون مدرن استفاده کنید.

خرید لوستر روستیک

خرید لوستر مدرن

 

لوستر مدرن یک وسیله روشنایی شیک و مدرن است که با خطوط تمیز، طراحی مینیمالیستی و استفاده از مواد خلاقانه شناخته می شود. برخلاف لوسترهای سنتی که اغلب تزیینی هستند، لوسترهای مدرن سادگی و کارایی را در اولویت قرار می دهند.

لوسترهای مدرن می توانند در سبک های مختلفی از اشکال هندسی گرفته تا اشکال انتزاعی وجود داشته باشند و اغلب از موادی مانند فلز، شیشه یا کریستال ساخته می شوند. این لوسترها برای افزودن ظرافت و زیبایی به هر اتاقی عالی هستند و اغلب در هتل ها، رستوران ها و خانه های شیک و مدرن استفاده می شوند.

انواع لوستر مدرن با طرح‌های معاصر و متریال‌های پیشرفته‌شان، انتخابی محبوب برای کسانی هستند که به دنبال به روز رسانی طراحی داخلی و دکوراسیون خود با یک چراغ روشنایی شیک و پیچیده هستند.

لوستر چوبی

آویزها و لوسترهای چوبی، طرح های مدرن و خاصی هستند زیرا از چوب طبیعی ساخته می شوند. مدلهای لوستر چوبی در دو نوع کلاسیک و امروزی تولید می شود. از این لوسترهای چوبی جذاب می توانید در دکوراسیون همه مکان های خانه مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و…  و حتی در اداره ها نیز استفاده کرد. لوسترهای چوبی شیک و متفاوت تقریبا با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند زیرا در بیشتر بخش های مختلف یک خانه استفاده از چوب و یا طرح چوب به چشم می خورد. لوسترهای چوبی از چوب روس ساخته می شوند زیرا در هر شرایطی از آب و هوا مقاومت بسیار بالایی دارد. به هنگام انتخاب لوستر پذیرایی و اتاق خواب به رنگ آن توجه کنید تا با رنگ بندی دکوراسیون مکان مورد نظر، هماهنگ باشد.

لوسترهای چوبی در اشکال و اندازه های مختلف از کوچک و ظریف گرفته تا بزرگ و دراماتیک تولید می شوند. آنها می توانند با جزئیات پیچیده مانند طرح های حک شده ساخته شوند یا می توانند با خطوط و اشکال ساده ظاهری مینیمالیستی داشته باشند. این تغییرات به شما این امکان را می دهد که لوستری را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون شما باشد و جلوه ای منحصر به فرد به فضای شما ببخشد.

لوسترهای سقفی و دیواری

همانطور که می دانید، خرید آنلاین لوستر شیک لوسترها به غیر لوستر آویز در دو نوع سقفی و دیواری هم وجود دارند و از این محصولات می توان در فضاهای مختلف استفاده کرد. لوستر سقفی همانطور که از نامش پیداست، توسط یک پنل به سقف متصل می شود و ارتفاع کمتری دارند. تفاوت لوسترهای دیواری با لوسترهای آویز نیز در وجود این پنل و نحوه اتصال آن ها به سقف است. اما لوستر دیواری یا چراغ دیواری به دیوار متصل می شود و معمولا نسبت به مدل های سقفی ابعاد کوچکتری دارد. اگر می خواهید یک لوستر سقفی یا دیواری را انتخاب نمایید.