راهنمای خرید مبلمان از بازار مبل در تبریز

تبریز یکی از شهرهای زیبا است که در شمال غربی ایران واقع شده است و جزو شهرهای بزرگ و صنعتی محسوب میشود. خانواده هایی که در تبریز زندگی میکنند مانند تمام ایرانی های اصیل به دکوراسیون و زیبایی اهمیت زیادی میدهند. اگر به دنبال خرید مبلمان از بازار مبل در تبریز حتما این مطلب را مطالعه کنید ما سعی کردیم تمام موارد مهم خرید مبل در تبریز را توضیح دهیم.

 صنعت مبل در شهر تبریز

تبریز شهری است که در تولید مبلمان با کیفیت به خود کفایی رسیده است و جزو قطب های تولید کننده مبلمان در ایران است. شما میتوانید با توجه به بودجه و با توجه به سلیقه مبلمان خود را انتخاب کنید و با بهترین کیفیت و خدمات تحویل بگیرید. فروشگاه چهارضلعی تمامی محصولات خود را در تبریز ده سال ضمانت میکند.

برای خرید حضوری از شهرهای آذرشهر، اسکو، اهر، بستان‌آباد، بناب، تبریز، جلفا، چاراویماق، سراب، شبستر، عجب‌شیر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، ورزقان، هریس، هشترود، هوراند و خدا آفرین می توانید به شهرک الماس تبریز مراجعه کنید.

مبل تبریز مایان

شهرک صنعتی مایان به خاطر نمایشگاه های خودرو و کارخانه های تولید کننده مبلمان جزو یکی از قطب های بزرگ صنعتی کشورمان شناخته میشود. حتما زمانی که به دنبال بازار مبل تبریز بودید مبل تبریز مایان هم به گوشتان خورده است.

بازار مبل شهرک الماس تبریز

یکی از قسمت های تفریحی و گرشگری و صنعتی شهر تبریز بازار مبل الماس است که این بازار دارای 7 مجتمع تجاری تفریحی  در زمینه دکوراسیون است و بطبع میتوانید مبلمان و دکوراسیون داخلی را با کیفیت و قیمت های متفاوت را خریداری کنید. بازار مبل تبریز یکی از بزرگترین بازارهای مبلمان در خاورمیانه است و در قسمت شمال غربی تبریز و نزدیک روستای مایان قرار گرفته است.

از خصوصیات بازار مبل  شهرک الماس تبریز :

  • قیمت مناسب : در بازار مبل الماس تبریز شما میتوانید انواع مبلمان ، سرویس خواب و میز ناهار خوری های مورد پسند خود را متناسب با بودجه مورد نظرتان سفارش دهید.
  • تنوع فراوان : در این بازار میتوانید بورس انواع مبلمان و سرویس چوب عروس متناسب با دکوراسیون منزلتان را تهیه فرمایید .
  • وجود انواع نمایندگی های برندهای خاص : در کنار وجود مراکز تولید در این منطقه وجود نمایندگی های برندهای بزرگ داخلی و خارجی نیز جز مزایای بازار مبل الماس تبریز میباشد .
  • تحویل مبلمان در اسرع وقت : همه روزه این بازار مشغول به کار و تلاش برای تحویل به موقع محصولات میباشند .
  • متریال مرغوب بکار رفته در محصولات : در محصولات این بازار مبل از بهترین جنس های ایران در عرصه مبلمان استفاده میشود . یکی از بهترین چوب های به کار رفته در تولید مبلمان چوب راش است که کیفیت بالایی دارد.

تولیدی مبل تبریز

تبریز در صنعت مبلمان تولیدی های بسیاری دارد و مشتری با توجه به خواسته و نیازش میتواند در بازار مبل تبریز با توجه به دکوراسیون منزل و یا محیط کاری مبلمان مورد پسند خود را تهیه کند . گروه چهارضلعی با ارائه خدمات فروش آنلاین مبلمان در تبریز میتواند این نوید را به هم میهنانمان را در تبریز بدهد که با ارسال صحیح و ارائه خدمات و ضمانت 10 ساله خیلی راحت از فروشگاه انلاین ما خرید کنند.

تولیدی مبل راحتی تبریز

چهارضلعی با افتخار تولید کننده شیک ترین انواع مدل مبل راحتی ساده – چستر ، ال و  در تبریز انواع مدل های سرویس های خواب و تختخواب چوبی با کنسول های آرایشی تمام چوبی
مدلهای ست میز و صندلی های ناهارخوری چوبی با تنوع رنگ و مدلهای بروز ترک ، ساخت با انواع چوب و پارچه مبلی ترک درجه یک و وارداتی تضمین بهترین کیفیت در تبریز است.

استفاده از با کیفیت ترین اسفنج موجود بازار ایران باعث تولید محصولات با درجه کیفی بسیار بالا شده که به راحتی می توان تولیدات تولیدی مبلمان چهارضلعی را سال های طولانی بدون از دست دادن کیفیت اولیه استفاده نمود .

بازار مبل تبریز