خرید میز ناهار خوری چوبی در مشهد

خرید میز ناهار خوری چوبی در مشهد و یا خرید میز ناهار خوری یکی از دغدغه های مهم خانوم های خانه دار است و باید گفت در خرید مبلمان و میز نهارخوری باید به نکات مهمی توجه کرد که این خرید بتواند سالیان سال برای شما عمر مفید داشته باشد.

برای داشتن یک میز ناهار خوری مناسب فضا و دکوراسیون شما باید به نکات ویژه ای توجه داشت مثلا این که آیا میز نهار خوری چوبی را داخل پذیرایی میخواهید بزارید خوب پس سعی کنید میز را ست مبلمان خود خریداری کنید.

اگر فضای منزل شما کوچک هست در خرید میز ناهار خوری توجه کنید که رویه میز حتما شیشه ای باشد و همچنین میتوانید از صندلی های کانتر آشپزخانه استفاده کنید.

خریدن میز ناهارخوری شیشه‌ای

اگر خانه شما مدرن و به دور از فضای سنتی است میتوانید از میز ناهارخوری شیشه ای در منزل خود استفاده کنید زیرا میتوان گفت میز شیشه ای در نگاه اول جذابیت زیادی برای بیننده دارد و اگر متراژ منزل شما کوچک است میتوان گفت که کمک میکنید ن=تا فضا بزرگتر به چشم بیاید.

خرید میز ناهار خوری چوبی ، میز غذاخوری شیشه‌ای در اشکال متنوعی در بازار به‌فروش می‌رسد. باتوجه به نیازتان می‌توانید میز ۴ نفره، ۸ یا ۱۲ نفره خریداری کنید. همچنین پایه‌های میزهای شیشه‌ای می‌توانند از جنس چوب، فلز یا MDF باشند. این شمایید که باید باتوجه به دکوراسیون منزل، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

میز ناهارخوری شیشه ای

میز ناهارخوری مرمر

میز نهارخوری مرمر و یا میز نهاخوری سنگی مدت زیادی نیست که وارد بازار ولی خیلی سریع جای خود را بین محصولات مدرن امروزی باز کرده است و میتوان گفت میتواند ترکیب شیک و زیبایی در دکوراسیون های لوکس باشد که این میز ها در اندازه های میز ناهار خوری 4 نفره و 12 و 6 نفره مورد سفارش است.

میز ناهار خوری چوبی جدید

خریدن میز ناهارخوری گرد

یکی از ویژگی های مثبت میز ناهارخوری های گرد این است که ارتباط برقرار کردن هنگام غذا خوردن را راحت تر میکند و به نوعی صمیمت بیشتری ایجاد میکند در حالیکه میز ناهارخوری های مستطیلی اینگونه نیستند و نمیتوانید هنگام غذا خوردن ارتباط برقرار کنید. میز های گرد چون گوشه ندارند کم خطر هستند و برای خانواده های بچه دار بسیار مناسب تر اند. میز های مستطیلی که گوشه دار هستند احتمال آسیب و صدمه را بیشتر میکنند.

میز ناهارخوری مربع چوبی

معمولاً برای فضاهای کوچک خرید میز ناهار خوری چوبی یا خرید میز ناهار خوری مربع 4 نفره متداول می باشد. دسترسی به فضای مشترک در میز ناهار خوری مربع بسیار آسان است. خرید میز ناهار خوری مربع کوچک باعث ایجاد فضای نسبتاً صمیمی در محیط می شود.

قرار دادن یک میز ناهار خوری مربع در فضای متناسب با آن، چشم انداز زیبا و شکیلی را در محیط ایجاد می کند.

تهیه میز ناهارخوری مستطیل 

  1. هم ترین مزیت میز ناهار خوری مستطیل شکل این است که میتوان آن را در گوشه ها و کنار دیوار قرار داد. همین ویژگی باعث میشود در صورت نیاز با قرار دادن میز کنار دیوار یا گوشه خانه در فضا صرفه جویی کنید.
  2. میز ناهار خوری مستطیل شکل نسبت به میز ناهار خوری گرد فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل دارد.
  3. انتخاب میز ناهار خوری گرد برای خانواده های پرجمعیت یا مهمانی ها مناسب است. چون افراد بیشتری میتوانند دور آن بنشینند.

میز ناهارخوری مدرن

میز ناهارخوری بیضی

میز نهارخوری بیضی  شکل از مزایای میزهای نامبرده برخوردار است، با این وجود که برتری هایی نیز نسبت به برخی از آن دارد، مثلا این نوع از میز غذاخوری با توجه به شکل زیبایی که دارد جذابیت زیادی را در دکوراسیون منزل شما بوجود می آورد، همچنین در مهمانی ها و مراسم با تعداد زیاد نیز ایده ای عالی محسوب می گردد زیرا که به دلیل گوشه دار نبودن فضای کمتری را اشغال می کند، اما ظرفیت بالایی را در مانند میز مستطیلی در بر می گیرد. اندازه متداول میزهای ناهارخوری با شکل بیضی تقریبا ۱۲۰ در ۲۰۰ سانتی متر می باشد.

خرید میز ناهار خوری کم جا

اغلب افراد با وجود خانه‌های آپارتمانی و فضای کوچک دچار تردید در خرید میز ناهار می‌شوند و یا آن را نادیده می‌گیرند. که همین امر سبب شده تولیدکنندگان تنوع میزهای ناهار خوری مدرن و لوکسی در مدل‌های کم جا و زیبا داشته باشند. که طراحی حرفه‌ای میز ناهار خوری مدرن و جدید میتواند تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. در این مقاله به بررسی و معرفی انواع این مدل‌های متنوع میز ناهار خوری می‌پردازیم.

میز نهار خوری مدرن

میز ناهار خوری مدرن : میز ناهار خوری مدرن، سبکی از مبلمان است که معمولا استاندارد طراحی می‌شود و چیزی که در طراحی آن بیشتر از همه چیز مورد توجه قرار می‌گیرد، سادگی آن است. میزهای مدرن، نمایی ساده و در عین حال زیبا دارند تزئینات اضافه در آنها جایی ندارد. تمامی مواد به کار رفته در طراحی و ساخت آن از چوب گرفته تا پارچه عاری از نقش و نگار است.

 

میز ناهار خوری چستر

میز ناهار خوری چستر  یا قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره چستر با استفاده از ام دی اف فشرده خارجی و روکش چوب گردو طراحی تا علاوه بر مقرون به صرفه بودن هزینه های تهیه این میز شما بتوانید از یک محصول چوبی خاص نهایت لذت را در فضای داخلی منزل خود ببرید. پایه های میز و صندلی با استفاده از چوب راش در نظر  تا مقاومت و استحکام این میز نسبت به آن چیزی که تا کنون در محصولات مشابه مشاهده کرده اید متفاوت تر از هر زمان دیگری ظاهر شود.

 

خرید میز ناهار خوری نقلی

اگر ساختمان شما به حدی است که همیشه مشکل کمبود جا را در آن به‌کرات احساس می‌کنید، زمان آن رسیده که میز ناهارخوری بزرگ خود را با میز ناهارخوری کم جا تعویض نمایید. زیرا این نمونه‌ها پارامترها و امتیازات ویژه‌ای را به فضای شما می‌بخشند و برای افراد مشکل‌پسند نیز انتخاب‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌دهند.